Hey hallo - Reisverslag uit Borculo, Nederland van irisb - WaarBenJij.nu Hey hallo - Reisverslag uit Borculo, Nederland van irisb - WaarBenJij.nu

Hey hallo

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

27 Oktober 2005 | Nederland, Borculo

Hey,

Hier nog een berichtje vanuit Borculo, het is nu 27 oktober en nog ongeveer 3 weekjes en dan ga ik naar Frankrijk. Voor 5 maanden naar Frankrijk. Als het goed is heb ik een internetaansluiting daar, dus ik neem me laptop mee.

Groetjes Iris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Borculo

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 1897

Voorgaande reizen:

20 November 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: